Aula de PT (EMMA
SABATER)
A l’aula de PT treballem amb la
metodologia de gamificació. Aquesta ens ofereix la possibilitat d’utilitzar la
mecànica dels jocs a l’àmbit educatiu amb la finalitat d’aconseguir millors
resultats atès que partim de les motivacions del nostre alumnat.
La ruleta és un exemple dels jocs
que estem treballant.
Com poden observar en la imatge
ens trobem amb els alumnes de quart de primària amb qui estem treballant les
grafies (ca, co, cu, que, qui).
En aquest cas, l’alumnat roda la
ruleta i escriu correctament la paraula que li ha tocat. A més a més, han de
dir si s’accentua i perquè ho fem.
Amb aquest joc també treballem la
competència social i cívica, ja que per poder seguir jugant és necessari respectar
el torn de paraula i deixar temps suficient als companys perquè puguen pensar.
En definitiva, la nostra
metodologia és activa, participativa i lúdica, a través de la qual entenem que
tots els aprenentatges importats de la vida es realitzen amb l’acció de
l’alumnat i l’autoreflexió sobre aquesta.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada